דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברית מרגשת בנתניה 

מאת    [ 02/11/2011 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2240 פעמים ]

גם את רוצה אירוע מיוחד? כולנו חולמים על מסיבה מושלמת, אבל מה בכלל אנשים זוכרים מאירוע? החליפות, יחודיות המתאבנים, האפקטים, וכמובן את העיצוב. כנראה שתופתעו מהמימצאים, אולם לרוב האנשים אותם אספקטים חשובים, וכמובן על המורכבים נשתדל לשים פוקוס.

בחירת מקום הארוע

מיקום האירוע שתבחרו מיועד לשקף את בעלי השמחה ואת הנקודות שחשובות לכם. וילה בכוכב יאיר תקרין יחודיות , חתונה בים תקרין תמימות, גן או אולם אירועים יפיפה ישקף את עושרכם בעוד אולם קטנטן ירמוז על חמימות.

זכרו שמאוד קל פנטז על אירוע שיהיה יוקרתי ומפוצץ, אבל לפעמים שאחרי שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא באמת מה שהם רוצים. אז לפני שאתם בוחרים אולם שקלו אם לאמיתו של דבר המקום הזה הוא אכן אתם .

בחירת המנות לאירוע

נגמרה ההתמודדות עם אולם אירועים בנתניה? בביטחון חד משמעי אחד המרכיבים המרכזים ביותר הוא התפריט. לחלק זה אולי נשמע קצת חסר בסיס, אך אנשים רוצים מאוד ליהנות ומה שחושב להם הוא המנות שיוגשו .

לפני שאתם מחליטים על מנות תבדקו טוב טוב מי האורחים שיהיו החלק הענק ביותר בארוע שלכם. אם מדובר באורחים מהמעמד הבינוני, חובבי האוכל הביתי, אז אולי כדי שתלכו על אוכל פשוט יותר. היה ומדובר בצעירים ססגוניים מדור 2010 אפשר לנסות מנות מתוחכמות, אם זו בת מצווה ומרבית האורחים יהיו בה ילדות וילדים אז ברור כשמש שצריך לבחור באוכל פשוט המכיל צ'יפס, ההמבורגר ועוד.

יעזור לכם אם תזכרו כי קשה שכולם יהיו מרוצים, לכן רצוי לגוון עם תפריט עממי ומורכב, יחודי ומסחרי. כך יש סיכוי שיהיו לכלל האורחים מספר אופציות לבחור. לסיום, רצוי שיהיה גיוון אופציות מאשר מספר מנות מעטות .

עיצוב הגן

אם יש לכם זמן נוסף וזה עקרוני מבחינתכם להשאיר רושם על האורחים שלכם, תדמיינו בראשכם קונספט, משהו יחודי ובנוסף על זה מסר שאתם רוצים שכל האורחים יבינו. כשם שבחירת מיקום האירוע, גם העיצוב המיוחד משאיר רושם גדול במיוחד.

בעיצוב באמת ובתמים הכל מתקבל; אפשר להשתמש בהכל, או, למשל, להדגיש דברים אחדים; הצבעים (חתונה לבנה, עיצוב רק בצבע אחד, אפקטים (חול ודקלים) סידורי פרחים ועוד, פשוט תאפשרו לדמיון שלכם לנסוק. הרבה פעמים קורה שחגיגה אישית מתשתנה בעיקר להיות האירוע של המשפחה, בגלל זה בעיקר בנושא זה, זה המקום המתאים לתת ביטוי למה שקריטי לכם.

התחלתם לחשוב על אולמות באזור השרון?

הבחירה הכי קלה היא לרצות את כל בני המשפחה, אבל שלא תשכחו שבסופו של דבר זה הארוע שלכם. היה ויש דבר שאתם ממש לא מוכנים לבטל אותו אף על פי שהוא, לא מקובל על חלק ממשפחתך, אל תתפשרו. תסבירו לבני המשפחה בצורה שקטה שזה עם כל הכבוד הערב שלכם. הקשיבו ללב ותנו מקום למה שהכי מעיד על אישיותכם.

אם אתם צריכים מידע מקצועי לגבי תחום האירועים המשיכו לקרוא כאן, ושיהיה בהצלחה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב